fan äre med mig?!

HEEEJ!
cooltjej,cooltjej, jag vet jag vet. Men vafeeen är med mig?
vet ni, jag gick och lag mig klockan 11 igår. En lördag, sjukt,skrämmande och absolut inte likt mig.
Jag satt på en film, men icke sa nicke. Jag somnade efter 5 min. Sen sov jag som en stock enda till
halv 11 imorse typ. ojojoj.

Skulle egentligen följt med tovsan till alva ikväll.
Men jag orkar inte, är sjuk trött och orkeslös?

tråkigttjej,tråkigtjej.
nu ska jag dra med mina tjockisar till hundar och gå en sväng.
göra något vettigt. sen kommer jag väl sätta mig och plugga, skulle inte förvåna mig.
För allt jag gör idag är sjukt olikt mig. hahaha ,stört.

men ah,
ha en braoo söndag!

pussss


va tvugnen, bara för att hon är så söt !(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback