your real life is tragic

paramore
Well you built up a world of magic
Because your real life is tragic
Yeah you built up a world of magic
If it's not real
You can't hold it in your hand
You can't feel it with your heart
And I won't believe it
Well if it's true
You can see it with your eyes
Even in the dark
And that's where I want to be, yeah


- Paramore-Brick by boring brick



FREDAG,HELG,SLIPPA SKOLAN I TVÅ HELA DAGAR, helt underbart!!! :]
ingenaning vad som händer ikväll, det visar sig. Så förbannat kallt ute så
håller mig helst inne faktiskt ;)

vill bara säga en sak innan jag dissar det här inlägget:

Jag har världens bästaste vänner, ni lyser upp min dag,
ni hjälper mig att ta mig igenom dom svåra dagarna,
ni får mig att skratta när jag helst bara vill gråta,
-genom att bara finnas till.

jag älskar er så otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback