snö,

hej alla snö älskare, eller snö hatare!
Det snöar, behöver väl inte påpeka det direkt.
Jag hatar't fast samtidigt älskar't, går det? haha.
Jag hatar när det är så förbannat jävla kallt,jag hatar när snön smälter på skorna och det blir helt blött.
jag hatar att ha tjockis kläder och frysa endå. Jag hatar att det är halt där man minst anar det och så pladask
så ligger man på marken.  PINSAMT och jag hatar snöplogar, eller jag är rädd för dom....... :(

men jag älskar att sitta inne och kolla på snön.
Jag älskar att tända massa ljus eftersom det blir mörkt fort.
Jag älskar att när snön kommer  så kommer snart julen.
Jag älskarälskarälskar julstjärnor som hänger i fönstrna.

oavgjort, finns lika många posetiva saker som negativa.

Har jag gjort idag då?
jo, varit skolan. Gjor so prov, som gick åt... eh jag vet inte. Det visar sig ;)
Och nyss kom jag hem från hammarudden, var där och släpte in två söta hästar med mamma :)
Nu ska jag.. göra något.
Sen senare blir det gymmet med söta filurer.

haaaa't bra
hejpa!



men vet du vad?
Jag bryr mig inte. Jag är kär i bilden av dig
Inte i dig.

Kommentarer
Bea säger:

Ooo ser en lite glimt av Kenneths snygga Volvo ;)

2010-11-09 | 16:10:42
Bloggadress: http://beajonssonsjodin.blogg.se/
tovee säger:

haha helvetes snö,såååå jobbigt men samtidigt lite kul.. :P

2010-11-09 | 17:53:30
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback