SLASK

Hoj!
Idag tar dom negativa över dom positiva sakerna med snö, ingen tvekan.
Skolan, som vanligt. Dö trist.fast lite roligt. men. bara . lite. haha
Bilden klart bäst, amanda och fredrik skulle göra snö skulptur.
När amanda sa vad hon skulle göra sa våran lärare okej. Så ja, mitt på skolgården
står det en snopp gjord av snö. Sen måla dom den lite med vattenfärg..

Sista lektionen pratade SYON om massa skolor.
Snurrar i hela skallen just nu, tur för dom som vet vad dom ska välja.
För mig lutar det nog åt vårld-linjen, men jag vet inte, har absolut inte bestämt mig för nått än.
Tur att det är ett tag kvar i alla fall.

aja, slut babblat om tråkiga saker.
Ska chilla framför dator ett tag.
Sen blir det väl film, mama och familjen åker till örbyhus så blir lugnt här ;)
haha, ah
hejpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback