måndag

Tjenixen!
Helt jävla slut som människa, haha.
Första dagen på praoen idag, gimo herrgård. Kom dit halv 9 typ, började med
att hjälpa en tjej som hete Frida nere vid konferanserna, bära bord och stolar.
Sen städa hotell rum, och jag säger bara damn, vilka fina hotell rum det fanns.
Skulle va bra nice med ett rum med en säng hög som en häst och bred som en pol typ
och sen ett badrum snyggt som fan, men bubbelbad,dusch,bastu med glas fönster mot en stooor platt tv.
Slutade 10 i 3 missade bussen så fick vänta till tjugo i 4a. Åkte hem till mormor och morfar och åt pannkakor (A)
Sen körde morfar hem mig, ensam hemma. Lag mig i badet, somnade... haha. bra trött.

Nuuu kolla lite på tv sen sova.

godnatt!


snyggt, ge mig det badrumet va ;)

Kommentarer
tovee säger:

fan va härligt :O

2010-11-15 | 20:59:28
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback