Det kallas tvivel, det där som stör.

Tjenixen!
Sitter och äter kakor i Tierp på Niklas jobb. Rätt chill faktiskt.
Varit med till banken och affären, käkat en super god toast (A)

Känns fett skönt med Fredag och helg.
Drar från tattarbyn neh förlåt, menar österby....  imorgon , åker till
örebro med familjen och lite annat trevligt folk. Sova på hotell och bada i något äventyrsbad.
Hemma igen på söndag :) åker klockan 8a imorgon, hmmm igen sovmorgon här inte.

ikväll får jag se hur jag gör.
Va snack om tacos hemma hos tove i vattholma.
Men sen skippa vi det för jag kommer hem rätt sent och måste packa o greja innan
jag kan åka dit. Sen kan jag ju inte va där så länge, måste i säng tidigt ikväll.
Men kanske åker dit en stund ändå på kvällen o chillar.


men ahhh, finns icke mycke mer att skriva. Händer inge intressant i mitt liv just nu ;)

vill påpeka att jag saknar emelie också :( ♥ min lilla get kompis...

men ja, hejrå!



<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback