dansa är kul

ur usel uppdatering den här helgen alltså... besviken på mig själv!
Ha, kunde ha vart. Men så är icke sitvationen.

ne, fan. trött,sent,övertrött,speedad,humorlös,jobbig,tråkigt
skrattireterrande,störd,ful,äcklig,fin,snygg,sexig osv.

jag ska sova, känns som jag behöver det.. faktiskt.
spårar det här ju. Helt ute och cyklar.
WRONG HOLE, ah. fel väg. fel tilfälle, helt fel kille.
skulle aldrig, borde tänkt och ahhhh. Ni fattar nada, det som är poängen,fattaru?
bra, för jag ska göra kaooooooz med han!

godnatt,hörs,kanske.
puss,
hejpa,
hörs,hej


tovsan och min dogii

me,dogi o tovi

osåå skor jag köpte idag, apropå ingenting.... lala, häxdojjor men jag diggar dom.

Kommentarer
tovee säger:

haha,o lämna han till polisen,utan huve !

2010-11-14 | 12:14:03
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback