YE

TJA!
Varit ute på promenix runt simbadet med Tovsi :) duktiga tjejer, eller hur ? haha
Mina inlägg blir roliga nu jag vet, men ikväll har jag pluggat. Och imorgon gäller det.
Jag klarar det, kan det här galant nu. Fast imorgon sitter jag där, med hjärnsläpp..
TÄNK POSITIVT nu, jag klarar det, right?
ey, ska inte tråka ut er mer nu.Ska sluta tjata om mitt pluggande, är fan tillbaka imorgon
men nya tag, nya lite roligare inlägg. Vi kör på det tycker jag.
Nu ska jag läsa lite, sen sova.
godnatt på er !
pussss
galen unge 2009



ps. håll tummarna för mig imorgon

Kommentarer
Tovee säger:

vi håller tummarna baby !

2010-05-11 | 22:33:01
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
elina säger:

jag håller tummarna!



förresten, vi kanske kan dra ut på en fotorunda någon dag, idag eller imorgon kanske? ;)

2010-05-12 | 06:59:13
elina säger:

imorgon låter bra! :D

2010-05-12 | 14:06:40
Caroline säger:

Vare moppe provet eller? ;)

2010-05-12 | 23:52:12
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback