Uppdatera vare ja, FREDAG

blad+vattentroppar

Hellu!
Dåligt uppdatering igen, förlåt. Men nu är jag på gång igen. håll i er!
Skolan som vanligt idag, fotona till foto utställningen har kommit, och jag säger bara W O A H
kommer bli så jäklans bra ! längtarlängtarlängtar. Inte långt kvar nu, tänk er. Sommarlov och mindre än 3 veckor.
Hur underbart är inte det liksom ? ojojoj.
Vad händer ikväll då?
Har ingenaning, försöker klura ut något kul. Fast slutar nog med att jag blir hemma.
Pluggar och städar rummet. Vilken liv, men kan säga er att det behövs. Hehe!
jaja, skriver säkert något mer senare.
Hare så bra så länge!


Emelie, det kommer bli tomt utan dig.
Jag kommer sakna dig så in i helvete mycket.
och jag älskar dig, glöm aldrig det ♥

Kommentarer
Tovee säger:

fanfanfan va jag kommer sakna bruden :(

2010-05-21 | 18:43:51
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
emelie säger:

kommer sakna dig med :( som in åt helvete. vi måste hålla kontakten. jag älskar dig <3

2010-05-21 | 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback