natt?

tjena hej!
inte pallat anstränga mig så mycket som att logga in på bloggen och skriva ihop något.
Men nuså. Sitter jag här och hade värsta inlägget på G i skallen, men så försvann det.
Typiskt ? haha
Varit ute en sväng på byn med emelie,tove och marin.
Ledsnade ganska fort, så vi brudar gick hem till mig och nörda framfört datorn.
Gick ut en sväng igen och träffa martin. Frös, så nu är jag hemma igen :)
Ska ta och sova snart, är ju en dag imorgon också.
Inte en aning vad jag ska göra då,
det visar sig.
eh, tråkigt inlägg. Men skitsamma, ni vet att jag lever iaf.
puss och kjaam
smått dumma i skallen, men vi gillar att driva
DrivarN, jaja!

Kommentarer
Signe säger:

söta tjejer!

2010-05-13 | 01:35:18
Bloggadress: http://signeaxelsson.blogg.se/
Caroline säger:

Åh vad jag älskar er bruuuudar!



sv; ja det låter som en lysande idé ju! ska bara checka ;) <3

2010-05-13 | 10:49:18
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback