lite frågor

&gHur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? jadu
När kramade du någon sist? yesterday
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? igår 
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej ^ 
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror inte det.
Gjort något riktigt dumt? Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? ahh
Åkt ambulans?
nej =)
Gjort nåt olagligt? jaråå
Fått din mamma att gråta? säkert.
Slagit ner någon? alltid
Skämts över dina föräldrar? Någon gång
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja. 
Tar du droger? nej!
t;Dricker du? jag dricker saft :D
Vilka kläder sover du i? trosor & tröja
Vad hatar du verkligen? såna som snackar skit
Varit kär? ja
Är du ensam nu? Yep
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag själv !
Såg dig gråta? mamma 
Fick dig att gråta? ...
Du delade en dricka med? Hmms, min lilla syster
Du gick på bio med? kommer inte ihåg, länge sen :o
Skällde på dig? bebis


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej :D 
Kramat någon? jadå :)
Köpt någonting? cola!
Sjungit? klart
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? nope
Systemkamera? Yes :D
Telefon på rummet? mobil, ja !
Egen dator? självklart
Könssjukdom? never.
Bra kompisar? dom bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback