tråkigt

någon som
förstår dig: Tove
du saknar: lovisa !
du längtar efter: ...
du hatar: ingen behöver veta.
Vem;
kramade dig senast: jag vet inte :o
pussade dig senast: -
ringde dig senast: Pappa
ringde du senast: Pappa
var hemma hos dig senast: Emelie
var du hemma hos senast: Emelie

Har du;
några kärleksproblem: nej
ätit något idag: yes
pratat med någon idag: ao
gråtit idag: no
skrattat idag: jaja!

Jag;
är rädd för att bli övergiven: ja
svär ofta: haha, ja :o
sjunger i duschen: nej (A)
är en morgonperson: tss, nej.
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: nej
skrattar åt mina egna skämt: ja x)
vill ha barn: senare i livet
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: tror inte det.

Har du:
hårförlägning: nej!
glasögon/linser: naj
piercingar: no
tatueringar: inte det häller.
syskon: 2
jobb:  nej
för många vänner: neeej
rymt hemifrån: när jag var mindre..
färgat håret: yes
bra självförtroende: ja
sagt "jag älskar dig" till någon: ah
gjort något olagligt: ah
somnat i skolan: haha,ja
Brutit ett ben:  nej (:
Tappat bort dig i din hemstad: haha nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ahrå..
ljugit om var du är för dina föräldrar:  har väl hänt.
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: nej :D
somnat gråtande: ah

Brukar du;
titta dej själv i spegeln: ja?
ha ångest: ja
drömma mardrömmar: usch ja
klä dig i svart: yes
hata folk: inte så ofta
lita på folk: ja

Sista person;
som du bråkade med: jag vet inte
fick dig att gråta: -
du delade en drink med:
som du slog på: emelie jao
skrek på dig: mamma kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback