Min midsommar

I bild väg fick jag inte så mycket, glömde helt bort att kameran va med. Men några får ni!
HEJ!
Nu är jag vaken, eller har varit det sen klockan 1 . Men i alla fall, gårdagen var lyckad tycker jag.
Jag och Tove hade grymt kul, började med fix hemma hos mig. Sen drog vi upp till simbadet där det va någon gubbe som va bra full som hoppade magplask från 10an. HAHA, vi hade rätt kul åt det ett tag.
Sen fortsatte vi hem till Martin, där vi satt och snacka och hade det bra ett bra dag.
Sen var vi överallt och ingenstans, ena sekunden uppe vid gamla skolan. Sen Martin igen, sen herrgården och försökte komma in. Vilket inte gick så bra. Då drog vi hem till Anton istället och satt där ett tag, sen in till herrgården igen.  Stog och prata med folk och så. Gick hem runt 2 någonting. Somna nästan på en gång när jag kom hem .
_
Men gud så kul vi hade!
tack alla!
_
Nu blir det att ta det lite lugnt, kolla på någon film.
Ikväll är det folkan, men tror nog inte jag ska dit.
Fast det hinner kanske ändra sig, vi får väl se :)
ah, pusss
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback