hemma

HEJ!
Kom nyss hem, har varit ute en stund med lite folk.Satte oss nere vid skolan
med ett helt gäng, david lekte cp. Albin körde på jockes moppe så den ramla, och alla garva. stakarn
_
Nu sitter jag här, kolla runt lite på bloggar. Ska nog ta och sova snart, är trött och vill inte sova bort hela dagen
imorgon. Super suger är jag på chips o dipp, ohhhhhh. Måste köpa imorgon! illa illa illa. Ingen som kan råna ica till mig?(A)
nänä, slut skrivet för idag.
måste sova,
godnatt
/ Maja
jag saknar dig sötfia :(♥

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - bloggdesign säger:

sv: Du gör bara samma sak i resten av kodmallarna som i den som heter framsida. :) Kan vara lätt att glömma sånt i början när man börjar designa, så kom ihåg alla kodmallar! :)

2010-06-21 | 19:36:10
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback