Godmorgon, hmms. lite sent.

Hej!
Har varit vaken ett bra tag, men har inte orkat sätta mig vi datorn och skriva.
Har varit ute på picnic i det underbara vädret -.- vill ha soool, nu!
Tänkte egentligen åka in till Uppsala idag, var taggad på det iaf. Men när jag såg att de spö regna
så sket jag it. Åker nog in imorgon, måste handla lite nytt till sommaren (A) om det nu kommer bli
riktig sommar någon gång.

Ojust, emelie ringde mig för en stund sen. Satt och snacka ett bra tag.
Jag saknar henne, så in i helvete ! :( ♥
Men jaja, ska kolla på någon bra film nu kanske.
Sen ska vi hem till mormor och morfar och käka god mat.
puss
/ maja
blogg.se har cepe ryck, kan inte kolla bloggar :oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback