9 veckor

söt kusin

Har inte riktigt fattat än att jag inte behöver gå upp klockan sju imorgon och dra mig till skolan vid åtta.
Men hur underbart är inte det, att imorgon kan jag få sova ut. Gå upp och bara göra ingenting. Och veta
att jag inte behöver sätta min fot i skolans lokaler på 9 veckor. Helt fantastiskt!

Och att vädret är skit, gör faktiskt inte så mycket just idag.
Har varit ute en stund med bra vänner ändå, stått under tak och pratat.
Fast imorgon tycker jag solen kan titta fram! ;)

nu ska jag strax sova, är trött som tusan.
Ha det bra!

puss
/ Maja

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen. säger:

åh tack :D

2010-06-14 | 11:53:58
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback