pics

Hallå ja
Sitter hemma hos Tove, mitt andra hem, min andra halva.
Har precis käkat korv med bröd och före det kollade vi på film, p.s i love you.
Jag älskar den filmen, men Tove hatar den. Tahaha

Före det var jag vid ånghammaren och tog ner våran utställning.
Gick snabbt, en timme. Räknade också rösterna från tävlingen.
Bidraget som vann finns på facebook-fototävling, ung i uppland.

Har ingenaning vad som händer ikväll.
Blir nog rätt lugnt, våra moppekompisar är på bröllopp.
Så får se vad kvällen har att bjuda på ;)

skriver lite senare
/maja


lite bilder sen igår

Alfred och Pontus

Tove fixar antons hår

posarN



Kommentarer
Tovee säger:

haha fyfan vad snyggt ;)

2010-07-10 | 19:08:11
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback