Just dance


Hallå!
min blogg är jävligt tråkig just nu, i know i know.
Men vad ska jag skriva? gör ingenting roligt om dagarna ju. Haha.
Eller jo, idag var jag i östhammar, handla och hämta moppen som har varit och byttit däck.
Sen åkte jag ut till pappa en sväng, som höll på att måla huset. Ska dit imorgon och hjälpa till.
Hmm, sen fyller min kusin år idag, 14 år. Grattis! Ska dit imorgon och gratta han.
-
På söndag åker familjen på mini semester. Men jag stannar hemma, tälta är inte riktigt min grej.
Tove kommer och bor hos mig några dagar :) Och saknade Emelie kommer hem på tisdag.
ah, så ser det ut just nu.
Nu ska jag ut och snacka lite med oscar, sen fortsätta med mitt rum som måste städas.
puss
/maja

Kommentarer
Eliiiin säger:

synd att jag upptagen nästa vecka :'(

2010-07-24 | 17:27:47
Bloggadress: http://elinhammarsten.blogg.se/
Felicia säger:

Sv: Du är söt! :)

2010-07-25 | 20:36:43
Bloggadress: http://feliciaudenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback