Jag kan ta ett långt hårt straff för alla stunder vi haft.

Jag vill kasta loss och lära mig slåss
Raka av mitt hår och bäras ut på bår
Ta tjuren vid hornen och hålla dom hårt
Lita på sanningen och kväva all gråt

Börja sluta tro och låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut och göra nåt sjukt
Släcka fyren på berget som räddade liv
och smita från smällen med sjumilakliv
Martin Stenmarck – Sjumilakliv



Hallå!
hmmm... Finns ingenting speciellt och skriva om.Gör inte så mycket under dagarna.
Mest hemma, fast idag har jag faktiskt vart i Uppsala med pappa. Kolla runt lite och så.
Hittade ingenting. Måste in någon dag, vill ha kläder, massor med kläder!
Just nu är jag barnvakt åt min syskon, mamma och niklas är i öregrund.
Så blir hemma ikväll, städa rumet och fixa lite.
.
ja, finns inte mycket mer att skriva just nu.
Vi hörs när det händer något nytt.
.
Pusss
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback