Jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav.

Hallå!
i'm alive, fast min dator är halvt död. Eller jag har virus på den och får tammefan inte bort det. suuuuuck!
Jaja, har åkte till kalerö med Tove igår. Någon liten camping där hennes familj har husvagn.
Va på någon sak i forsmark sen åkte vi och åt mat i öregrund och chillerilla.
Åkte till husvagen och satt där och grilla majskolvar. Gick och lag oss vid 1 halv 2.
Nu på dagen har alla ungar legat döda och kollat på filmer. 

Men nu är jag hemma, mamma och familjen också.
Ska över till Tove nu och fixa lite maaat sen får vi väl se vad vi hittar på.
Jag är helt död i alla fall, så jag röstar på solsidan och något gott! mys.

ha det king, tjingeling!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback