Godmorgon

Hej!
Tidigt uppe idag sörrni, ska in till Uppsala med 11 bussen.
Shoppa,shopppa,shoppa :) sen bio, eclipse. Gud så jag längtat efter den filmen.
Igår då?  jodå, åkte till Adam en sväng med Tove. Sen åkte vi hem igen, för Tove skulle
till vattholma och va tråkig :(  Satt inne en stund, sen cyklade jag ut med Adam igen.
Satt och prata lite, sen hem till Niclas och träffa han och Fredrik. Som satt och lana igen... haha
-
kom hem vid tolv, kolla bloggar sen somna jag vid 1.
Konstigt, är grymt jävla trött nu :o
aja, ska äta något. Sen klä på mig.
puss
/ maja

Kommentarer
Tovee säger:

men är ju fucking sjuk :O

2010-07-01 | 14:00:12
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback