awesome

HejHejHallå!
Hemma från uppsala, eller kom hem runt sju.
Eclipse var awesome! bästa filmen, åh vill se igen! haha
Men ah, gick runt i massa affärer innan. Fick med mig


nike tröja från stadium rea: 150 kr
Randigt linne från bikbok rea: 50 kr
+ ett par ljusa jeans från gina tricot också rea: 249 kr
sen fixa jag en busig sak också, som ni får veta på måndag :)
-
käka på cupido till lunch. mumma!
hade en super bra dag !
tack♥
-
nu ska jag tagga någon stans,
puss
r: #333333; font-size: small;">/maja

Kommentarer
Tovee säger:

billigt ! nu måste jag in och shoppa (A)

2010-07-01 | 21:37:23
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
Jojjo :) säger:

Tack själv! :D

var super roligt att umgås igen.. som på dagis ;) hehe<3

2010-07-05 | 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback