Tisdag

Hellu! Första dagen i skolan avklarad, okejdag. Som vanligt, eller våran mentor Björn
är tillbaka och ska börja jobba några gånger i veckan. Så vi har han inte så mycket, men endå.
Andra terminen på 8an, bara köra på. Så fixar jag den med, och för hoppningsvis med lite högre betyg.
Det ska jag se till ;)  Hur var eran dag ? 

Kom nyss hem från en promenad runt simbadet med mamma och Cilla.
Är sjukt trött, så blir sova tidigt idag tror jag. Så man orkar en dag till i skolan.

Men hare nicee,
och hörrni, en bra låt bjuder jag på. En riktigt bra låt!
pussar

Every breath you take and every move you make
Every bond you break, every step you take, I ll be watching you
Every single day and every word you say
Every game you play, every night you stay, I'll be watching you

Oh, can't you see you belong to me
How my poor heart aches with every step you take''

lyssnar man på texten så är den rätt hemskt,


Kommentarer
Tovee säger:

va jävligt jobbigt att gå upp,åh :(

2010-01-13 | 15:47:25
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback