Tisdag

Hellu!
Livet är ju underbart, hmms.. inte!
Jag är sjuk fortfarande, och internet på min dator funkar inte, skitsaker!
och igår fick jag låna skivan till photoshop elements 8 av tove, ovetni tur som jag har
så funkar det bara att installera det på två datorer. -.- åhhhh, så arg jag blev igår. SKITSAKER!
Men det funkar iaf i 30 dagar. Så har något att göra medans jag är sjuk.
Pratade med min moster för en stund sen, så började vi prata om foto.
Så jag fick värsta kicken av att springa ut och fota något fint.

Så får ta och göra det, idag eller imorgon. yes!
Men vi hörs,  pussar

Kommentarer
Tovee säger:

krya på dig hjärtat !

2010-01-19 | 17:07:33
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback