Söndag


Randig Tröja h&m 99 kr
Tröja/tunika Vero Moda 179 kr


HELLU SÖTNOSAR
Hemma från Uppsala !  Åkte dit med 12 bussen, jag och emelie.
Gick runt och kolla lite, emelie handla. Och jag hittade ingenting,
men sen så kom jag ikapp med mina två tröjor (: haha.
Kom fram en konstig kille typ 3 gånger, fjärde frågade han om vi viste
när gallerian stängde, fyra sa vi. Han stog kvar, sen frågade han om man kunde äta där
och pecka på resturangen. Gå in och fråga, sa vi.  Då tog han upp mobilen och knäppte kort
och sa förlåt. Sen gick han :o  Snacka om att jag och emelie blev lite rädda när han kom fram och ställde
sig 1 meter ifrån oss 3 gånger och log. Aja, till slut vågade vi springa till tåget som fick 19 över fyra.

Kul hade vi, tack för dagen finast :)

Jag har fått tillbaka mitt internet på min älskadefinastebästaste dator, jag är gladast.
Imorgon är det skola, och jag ska sätta mig och göra matte läxa sen kolla på tv kanske.

Vi hörs, pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback