Lördag



Massor med snö, och det kommer nog mer -.- vill ha sommar!


Hellu sötnosar!
Ska snart iväg och träna med pappa, tänkte bara skriva lite snabbt här.
Fredags kvällen: Mat här hemma med, mormor,morfar,Mona,Lassa och Lenart.
Oxfilé och potatis. Mumma !
Sen vid 9 gick jag till unkan med bästa Emelie, satt där tills 11 kanske.
Då vi gick ut en stund, sen hem till mig och satt oss och tokade framfördatorn.
Vi är faktiskt inte specielt normala, men vem vill va som alla andra? ;)  inte vi! haha

jaja, nu kommer pappa snart.
Måste packa ner kläder :)
Ikväll, vet inte alls vad som händer. Något kul hoppas jag :)
Imorgon, tror jag det blir Uppsala, antingen med Emelie eller själv. Får se !

Ha det bra,  pussar

Kommentarer
Tovee säger:

treeeeevlans ;D

2010-01-30 | 14:20:20
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback