hmms.

hellu igen sötnosar
Jag ska fundera lite, så kommer ja tillbaka någon dag i veckan. ( skriver säkert lite innan jag funderat klart)
Men ska göra en ny design, måste komma på något bra först.
Sen SKA jag gå ut någon dag, och ha med mig kameran,
och kanske min syster får följa med och stå framför kameran.
hmmms...

Men ni, jag vill ha lite roliga bloggar och följa,
skriv en kommentar tycker jag (:

men okej,  så här kommer min vecka se ut 

onsdag Inge specielt, skriskor på idrotten
torsdag Plugga svenska, har förmodligen prov på fredagen
fredag sista dagen sen heeelg. lycklig maja
lördag sovaa länge, gymma med pappa. O chilla oå kvällen
söndag kanske fota?   jaaaa

puckotsjälv säger godnatt
pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback