Torsdag


Min otroligt tråkiga men snygga outfit, oh


HELLU drömmer mig bort ibland massa sommar kläder, och längtar ennu mera till sommarlov!
Har varit i skolan idag, so prov som kändes toppen. Hoppas resultatet blir toppen också.
Efter vi slutat hittade jag och emelie en madrass och lekte små ungar :D tahaa. ( en video kommer kanske sen)
Halv fyra åkte jag med pappa och träna, sen satt jag mig här. Sista dagen imorgon, sen looov.
Så underbart !!
och ni, tycker ni ska kolla in min väns blogg också : www.toovvs.blogg.se

ah, ha det braoo så länge.
Skriver lite senare !

pussss

Kommentarer
Tovee säger:

fett fint du har de i bloggen !

måste ta att snygga till min lite ;D<3

2010-02-22 | 10:26:24
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback