Tisdag, kryssningen



Vilda och Bror


HELLU Saknat mig och mina finfina inlägg ? klart ni har. tahaa
Jag har haft det bäst, med mamma,Cilla och en massa galna ungar.
Ätit mat, druckit goda drinkar, lyssnat på musik och haft det nicee.
Det här gör vi om snart hoppas jag (: finns mera bilder på facebook, bara söka på maja isaksson !
( kanske slänger upp fler här sen, men bara kanske)

Kom hem halv 7 kanske, Emelie och Robin kom hit,
satt oss och kolla på 'Sommar med Göran' skön film sörru.
Ska ta och sova snart, blev uppe sent igår och upp tidigt så det behövs .
Imorgon tror jag att jag åker till tove en sväng, om jag orkar kliva upp ur sängen i normal tid.

Ha det bra alla söta, så hörs vi när vi hörs. 
godnattpuss


Kommentarer
Tovee säger:

wiiiiie,vi ska burna me scoter baby ;D<3

2010-02-24 | 00:51:16
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback