Svårt och va två


Jag ska sakna dig imorgon, ja du vet hur jag kan bli


Hellu sötnosar
Nya bilder, fast på mig dårå. Men jag diggar den här över starkt :)
Jag somnade till Melissa horn igår, snacka om att jag älskar hennes låtar.
ni måste ba lyssna, ni kommer älska. Jag vet det !  texterna är underbara
Skolan som vanligt, drygt och tråkigt, åhhh . Kan inte skolan va rolig ist ? :o
Men snart, om 3 veckor typ är det sportlov, superskönt.
Kvällen har spenderas med bästa tove,emelie och pl på ett hörn :) ni får mig att må bra
Ja, imorgon börjar skoldagen med HK som får en att kliva upp i sängen lite lättare iaf. haha!
Ha det bra sweetnosar

pusssokjam

Kommentarer
Tovee säger:

<3

2010-02-03 | 15:47:20
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback