söndag

HELLU!  Då va det söndag, sista dagen på lovet.
Imorgon är det upp tidigt och iväg till skolan. ejokej,ejokej.
Vaknkade klockan 9 minuter över 12, inte så konstigt eftersom
jag somnade 3 inatt. tahaa. Hoppade in i duschen på engång snabbt som fan.
20 över 12 kom pappa och hämtade mig. Upp till affären och handla.
Sen bakade jag kladdkaka (:  Släkten på papis sida kom och fira mig


Fick presentkort på stadium och gina, pengar och en sjal :)
Är trött som sjutton, ska sätta mig och kolla på någon bra film.
Sova tidigt ikväll, annars orkar jag inte upp...
ha det bra
puss

Kommentarer
Tovee säger:

mycket me bra presenter du fått då ! :O

2010-03-01 | 21:52:40
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback