LOOOOOOOV!




Sååhär ser vi ut när vi sitter på ''tyst''läsning sista timmen fredagen före lov.

HELLU!  Jag har en hel vecka lov framför mig, snacka om underbart !!!!
Helt okej dag i skolan, matte-engelska-musik-svenska-lunch-svenska-elevensval(tystläsning)
Fast kan nog inte säga att det var så tyst sista lektionen, jag och Bea satt och skratta
oss igenom hela lektionern, åt vad?  fråga mig inte ;) Kul hade vi iaf. tahaa.
Ikväll hitta på nå bus med Emelie, vi har bestämt att vi ska till Tierp.
Men det ser inte ut som vädret vill att vi ska dit, tror knappast bussar och tåg går som dom ska ikväll.
OCH BURR, det är kallt. Får se hur det blir, får ta ett snack med Emelie sen ;)

Vad ska ni göra ? fest?Let's Dance ?  :)
ha det bra iaf,   pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback