:)

HELLU

Helt otroligt hur många gånger jag ändrar min header,
men saken är att jag tycker om och sitta pilla i photoshop och grejer.
Och så tröttnar jag så fort , så därför byter jag ofta (A)
Vill ha en enkel,men ändå fin liksom Får se när min dröm header blir klar. tahaaa.
Imorgon går mitt photoshop ut :( hur ska jag kunna överleva ?
Någon som har  Adobe photoshop elements 8, eller nyare att låna ut ?
säg till isf, skulle bli otroligt glader då!

jag har pluggat, och kollat tv lite.
Anja ramla omkull, ajajaj inte bra det sö.

Men imorgon är det skola, så sova snart.
Ha det bra,   pussar

Kommentarer
Emilia Leppänen säger:

Jag har om du vill låna! :)

2010-02-18 | 17:44:47
Bloggadress: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback