snart slut

hellu
jag lever, tror jag. fast min mage tar död på mig. blö.
Chillat idag, sovit länge sen gimo sen hem, tok sugen på godis.
gick till affären, köpte godis och cola sen tv hela kvällen.
Igår stockholm, hittade 3 saker? hallå, vi var i stockholm, jag hade pengar.
Men det var på tok för mycket folk, mest jobbigt faktiskt -.-
Men hittade iaf något att ha på nyår och skoor, klackskor. Nejmen hej nu brinner det. Men njeaaa.

nu ska jag sova,
blir uppsala imorgon med tove, eller? tove?

eh godnatt!



fyyyy i helvete va fula dom såg ut på bild?!?!??!
är detta möjligt, dom är snygga in the real woooorld , promise!

Kommentarer
tovee säger:

haha orkar vi de ? :P

2010-12-30 | 11:08:43
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback