rullar fram

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram....
Kom nyss hem från mitt andra julbord denhär helgen.
Snacka om proppis alltså. Tror jag rullar fram också? känns så iaf ;) höhö

Men ah, igååår rå?
Drog hem till tove, snabbt som katten, cykla som en idiot till bussen.
Halv vägs-Fan, busskortet!
vänder,slänger mig in igenom ytterdörren,kollar klockan,54...
Letar efter busskortet, kommer på. Fan det ligger ju i inner fickan på jackan.
Jajjamensan, jag hade haft med mig busskortet... Bara slänga sig på cykeln
och took trampa ner till bussen. Hinner precis, flyyyyyyyt!

Väl hemma hos tovsan hände det inte så mycket, vi drack kaffe och toka oss framför toves
webbcam.. 10 över 10 kommer vi på att njea, vi drar till österby.Stressar till tåget, hinner med
kommer till skyttorp 43, står att bussen ska gå 40... Blev lite less där ett tag, men sen så kommer bussen :DD
flyt där med!

Träffat milla och alva på bussen också.. :)  Gick till tove sen när vi kom till österby, fixa oss.
Sen drog vi hem till Kim, där pontus,anton,martin o kim va :) 

Lyckad kväll!
Somnade runt 3.

nu ska jag sätta mig o plugga,
duktigt tjeeej.

pusshej!
( plus till den som orka läsa allt! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback