racer skrivning på bloggen, eller?

öjdå, glömmer hela tiden bort att jag har en blogg som folk faktiskt läser.
Fast skit samma om det är någon som läser, bara skönt och få sitta och skriva lite
vad som helst ibland, sådär när man känner för det :)

Livet är inte så händelserik förtillfället.
Jul, mellandagsrea,pengar,lov,sömn,kompisar,julmat,
godis,glögg,pepparkakor och allt vad december har att bjuda på. Ser väl lika ut för alla?

mellandags rean diggar jag iaf, förutom allt annat folk som också diggar den.
Fy,bort, min bara min :)
Var till gränby idag apropå mellandagsrean, masviss med folk så långt ögat nådde.
Hittade ingenting förutom undekläder och shampoo? roliga saker...
Fast hade inte ork att springa och trängas med annat folk heller.
Men på tisdag drar jag,pappa och tove i till stockholm och shoppar loss.
Då jävlar måste jag hitta lite fina saker. Pengar är ju gjorda för att användas!

njea, knäppa igång en bra film och somna till den kanske.
Finns inte så mycket annat att göra ;)


och en bild på min vän, som är väldigt dum och dissar mig på nyår för att gulligulla sig med sin pöjkvän.
TASKIGT!!!!!!!!!!!!! fast jag älskar dig ändå, pusssss

Kommentarer
tovee säger:

shoppa shoppa shoppaaaaa

2010-12-26 | 22:50:14
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback