det är okej att spåra ur.


Weeey, snygga-ste pepparkaks(snea,vinda)huset (A)

oh, så jävla skönt det känns att vi slutar imorgon.
Sista jävla skoldagen det här året :D muuums.

Men aah, våran skoldag har varit chillerill.
Pysslat på morgonen sen bakat pepparkaks hus som aldrig förr.
Vårat blev lite snett och vint, men det de va fan inte lätt. hahaha!
Men ah, jag har lärt mig en ny sak idag iaf, att wendela tycker om att slicka av kristyr från andras fingrar.
Har alltid tyck hon är lite speciell, där fick jag det bekräftat ;)

sista timmen pratade jag och mamma med våran syv,
snackat skolor.

jaja, ska kolla på film innan jag börjar städa andra halvan av rummet.
Mormor hade varit här och städat lite :D  hehe

hejråååååååååå

Kommentarer
tovee säger:

jäkla majbritt :O det skulle min mormor aldrig göra tror jag ehehe

2010-12-20 | 16:41:25
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback