Barbra Streisand

Hejsan hoppsan!
Riktigt dålig uppdatering här va, men eh. Har inte haft tid, ingenting att skriva om och inte ork heltenklet.
Nu skriver jag, bra va? ;)

Torsdags var jag och malin på guc och kolla in skuulan.
Verkar som en super bra skola, bra sugen... men vilken linje? don't knoww.
Det visar sig!
Efter det blev det gränby med mamma. Hittade ingenting förutom en bok.
En bok lixom? nu har det brunnit..
Fredags/igår Uppsala igen, med tove,jossan,hanna och toves mamma.
Kollade runt på stan en stund, sen äta kina mat. Mums!
Kom hem runt 9, fixade oss sen drog vi hem till Martin där det va lite folk.
Var inte där länge alls, drog ganska snart ut och kollade läget. Men var så förbannat kallt
så jag och tove vandrade hem till mig och satt oss vid datorn och muppa oss.
Bruden gick in till sig vid halv 2, sen somna jag som en stock.
Idag,Lördag En så länge har jag bara hunnit med en frukost/lunch på fiket med pappa.
Nu ska jag städa mitt rum lite. Sen vet jag inte vad som händer, ja och tove hittar säkert på något :)

Skriver senare kanske!
Ha en awesome lördag
puss


btw det  finns fan ingen sämre humor en min och toves klockan 1 på en fredags natt.
Igår slog den här låten verkligen allt Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit.
garva som aldrig förr! hahaha


jag älskar dig, bästavän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback