2010


Januari
Kollar jag tillbaka i min blogg så såg det ut som det var en ganska okej månad.
Det var filmerna Johan falk som gällde, och jag var nog lite små kär i Joel Kinnaman.
Musik var det mellissa Horn och Lars.

Februari
Va en lite sämre månad, deppig. Less på vintern. less på skolan och allt såntdär.
Fyllde femton, fick min pärla och längtade ennu mera efter sommaren.
Åkte på kryssning gjorde jag också!

Mars
En ganska händelselös månad. Gick på min första moppedteori lektion. Ut tråkig var den.
Kläder var för mig mycket värt då, speciellt sommarkläder fanns så mycket snyggt.
Favorit låt var Magnus Weideskog-Tiktok .

hos snygging
April
Våren kom, jag fotade otroligt mycket med mitt zoomobjektiv.
Jag,tove och emelie hittade på en massa skoj.
Och jag råkade radera hela jävla bloggen, fick panik.
Fast fick tillbaka den igen, fråga mig inte hur. Tror jag mailade någon stanns.
Sean Paul – Pepperpot


Maj

Hände massivs då, det var första maj. Jag,tove,alva och jessica hade så grymt jävla kul kommer
jag ihåg. Köpte nytt objektiv. Rev upp känslor som jag hade glömt, trodde jag iaf.
Blev besämt att jag,elin och elina skulle ha foto och dikt utställning. Fixade massa med det.
Och jag fick reda på att Emelie skulle flytta till dalarna över sommaren,
spenderade mycket tid med henne.
Social Siberia – Lone Gunman

Juni
Oj, skolavslutning, slut på 8b :(  Emelie flyttade :(
Utställningen, midsommar som var grymt jävla kul. åh, kommer aldrig glömma. haha.
Sol,bad,kompisar och allt som har med sommarn att göra.
Den svenska björnstammen – Kärlekens matadorer

Juli
Juni och juli var bästa på hela 2010, ingen tvekan.
Då levde jag livet fullt ut med min bäsa tove. Grillade i asop
tills sent på natten. Åkte massvis med moppe.
Var till Åland med lovisa, sjukt skönt.
Ja mer? ja just, skaffade min piercing ju :D
A Day To Remember – Over My Head

Augusti
Också en jävligt bra månad. Eldfesten, grymt! Fast veckan efter var nog ennu mera grym.
Aldrig mått så bra som då, fast pang bom försvann det. Fast det viste jag, får skylle mig själv.
men en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film


dåligt var att skolan började...

September
Tråkig månad, hände absolut ingenting ut över det vanliga.
Jag kämpade mig igenom massa tråkiga skoldagar.
Depp månad.
The Red Jumpsuit Apparatus – Face Down (Acoustic)

oktober
Finns inte så mycket att säga om oktober direkt.
Jag emelie och tove hade roligt där en lördags kväll :) hehe
och jag färgade håret röttt!
ere OK eller ? ;D


pallar inte skriva om dom två senaste..
pussss



Kommentarer
tovee säger:

riktigt bra år,och det här hoppas vi blir ännu bättre :) riiiight ?

2011-01-01 | 15:31:20
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback