You're a love lovekiller


i can't stop this love

Hallu!
Jag lever, såklart. Lite ont i fötterna bara efter all dans.
Men ojojojojoj så kul jag hade det igår, lätt bästa kvällen på länge.
Blev simbadet med Tove,Alva och Fanny. Gick in en sväng, sen hem till oskar en stund.
Sen simbadet igen och gick runt tills 12, då drog vi och dansadansadansadansa. Hann med
och åka karusell med Pl och Fanny också i världens regnväder. Fyfan, genomblöt. Men vi hade kul endå!
Jag och Alva drog hem till Niclas och lånade handukar och satt där ett tag sen drog vi hem.

Tack alla söta människor som gjorde min kväll till den bästa på länge!
och jag har världens bästaste vänner.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite och gå ut.
Sen blir det simbadet ikväll igen och kolla läget med Tove.

Ha det king, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback