Vi vet båda två att det är såhär man mår när man hemligheter har.

finns det något bättre än att ligga i sängen och lyssna på  Melissa Horn ♥  ?


Hellu!
Hemma nu för en stund, varit vid simbadet sen klockan 9 imorse.
Eldfestveckan, jobbajobbajobba. Haha, tove och jag har klippt 353 pappers bitar.
Sen plasta carina in dom så fick vi klippa 353 papers bitar med plast på. Wohu, jippe typ...
Sen har vi suttit i kjosken med Olivia.

 Ska dit vid 5 igen och stå där med tovsan.
Tar med oss datorn och sitter och kollar på hem till midgård, tror inte det är speciellt mycket folk nu när det regnar.

Igår va jag ute med tove och emelie.
Satt och prata och käka kexchoklad.
Sen va jag och tove ute och åkte moppe med mopperpokarna ;) haha

nejnu ska ja dricka upp mitt kaffe och byta om till mjukiskläder och dra upp till simbadet sen.
Ha det king, tjingeling!
/ Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback