vackra människa

min datoooor funkar ♥
det gjorde lite av min kväll.
känns konstigt att man räknar timmar istället för dagar nu.
Skulle sitta fint om vi skulle va i början av sommarlovet istället.
herrejävlar så mycket jag skriver om skolan just nu, ni har nog förstått att jag inte vill.

ehe, dagen har väl varit bra för att va sista dagen.
Var ut med min tuffa kompis Tove, åkte till grillen och käka.
Sen efterrätt på hembageriet, tjockisar japjap! Sen öppnade sig himmelen och vi åkte hem.
Legat och läst i min sköna säng, gick ut i skogen och släppte hundarna.
-
och nu ska jag tagga ner med att plocka undan lite i rummet och slå igång någon fin film.
ha det king, tjingeling!

rätt soft låt :Swedish House Mafia – One (Original Mix)
/ MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback