Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt.

jag lever, men min blogg ser ganska så död ut...
Har varit hemma själv hela helgen, och tove har sovit här.
Fredags gick vi ut och kolla läget, träffa folk och så. Gick hem vid 1 och gick och lag oss på engång.
Igår chilla vi med filmer hela dagen, träffa PL och Martin. Var här en stund sen gick vi ut en sväng.
Jag träffa Fredrik en stund också, sen hem till mig med ett helt gäng. Satt och kolla på tv och prata.
´
Anton och Kim satt kvar tills 4 halv 5. Bra trött man va då,
så vi gick och lag oss efter dom gått hem och sov för länge idag.
´
en helt okej helg !
´
Imorgon är vi tillbaka till helvetet igen, uschi.
ska äta varma mackor snart sen bäddar jag nog ner mig i sängen framför någon bra film.
Hoppas ni har haft det king i helgen, tjingeling!
/ Maja
Mohombi – Bumpy Ride

Kommentarer
Tovee säger:

yeaa,och nu ska jag upp och några timmar,fyfan :O

2010-08-22 | 21:48:01
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback