onsdag

hej!
Vädret gör mig deppig, och att det små snöar ute just nu
gör mig ännu mera deppig. usch!
Lyssnar på musik och försöker få in musikprovet i hjärnan.
Går det bra? nej, för trött för det...  Får köra det imorgon istället.

Skolan var riktigt trög idag, kanske för att jag var trött bara.
Efter skolan, klockan halv 4 hade jag fotoutställnings möte. Eller vad man ska kalla det.
Skriver mer om det sen när vi har fått lite mera klart för oss hur det blir .
Men det känns som att det kommer bli riktigt bra. ¨

ah, torsdag imorgon känns skönt.
Fast vad jag behöver nu är sommarlov
riktigt trött på skolan just ju..  fast är nog inte ensam om det.
tänkte kolla runt lite på datorn, sen kolla på andra avenyn.


pussar!

Kommentarer
elina säger:

Det kommer bli grymt! :D

2010-04-21 | 21:51:36
Bloggadress: http://elinanilssoon.blogg.se/
Tovee säger:

vadå för fotoutsällning ? ;O

2010-04-22 | 07:57:53
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback