LÖRDAG

HEJ!
Helt otroligt att jag är vaken, eftersom att jag somnade väldigt sent igår. för sent
Jag och tove drog ut, träffa lite folk. Sen kom emelie och sofia, var ute en stund till
innan vi gav upp. För kallt ute! Gick hem till Tove och chilla med musik och värmde oss.
Men sen blev det att möta david sen vidare till niclas och kolla på film, skräckfilm-hem till midgård-
sen skräckfilm igen.  tahaa. Jag och tove cyklade hem som dårar, livrädda. Satt mig vid datorn, sen slocknade jag
på en gång.

iväg och träna med pappa nu?
nej, jag tror faktiskt inte jag orkar.

vi hörs senare, nuuu- film
pussar

Kommentarer
Tovee säger:

nicenice :)

2010-04-19 | 20:18:48
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback