falla fritt


Vilda

HELLU!
Bloggen ville absolut inte sammarbeta igår, så gick inte att ladda upp några bilder. Men nu så !
Men skolan som vanligt idag, och gud så jag har ledsnat på den. SOMMARLOV nu, helst igår tack.
Hade prov idag, gick bra. Men endå, det suger....... Hmms, inte hänt mycket mer. Satt och plugga gärnet
igår så ingenting spännande hände igår häller ;]

vädret är dåligt idag,
och imorgon ska det bli snö.
Hoppas vädergubbarna/tanterna ljuger om den saken.
Annars vet jag inte vad jag gör.. vill ha sommar och sol.

nu ska jag snart käka,
bakad pootatis och lax. Gott? vi får väl se
haa't så bra så länge, så hörs vi när vi hörs
pusssar

Kommentarer
Tovee säger:

vafan,de som skulle bli summertimes nu ju :(

2010-04-15 | 16:46:37
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback