Sunday


(bild från fredagen)

Vill börja med att jag hatar värkligen när det är kallt ute!
Höll på att frysa ihjäl igår kväll. 
Var väl hemma runt 11 ungefär, gick och la mig nästan på engång.
Imorse vaknade jag halv 11 av att mamma klippte gräsmattan, suck.
Ska snart börja städa rumet, det behövs. Kläder överallt.
Senare vet jag inte hur det blir riktigt, min kusin fyller 18 så jag och pappa skulle dit.
Men pappa är förskyld, så vet inte om vi åker dit.
Får se :)

Imorgon åker Tove till sin pappa i vattholma, ush och fy!

Men ah, vi hörs senare.
Puss
/ Maja


Kommentarer
Tovee säger:

jag ser hemsk ut men aja,skit samma ;D<3

2009-09-06 | 11:42:50
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback