Söndag!

Hej!
Nu är jag glad och pigg, vaknade runt 10
Sen legat i sängen och slöat.

Igår gick jag, tove och adam hem till patricia.
Där emelie, patricia och john var.
Sjöng singstar och hade skoj!
tack för att vi fick komma :)

Jag o tove påväg till patricia :)

Emelie hos patricia :)

Emelie och patricia :)

Patricia, John och adam ( tog bilden av Tove)


Tove, påväg hem :)

Jag och tove, tokungar vettni!

Tove och jag!

haha  :)




klockan 3 åker jag,tove,mamma, pelle och ebba till grändby.
Ska handla jacka och byxor, och kanske lite mer .
haha .

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på en film,
vi hörs.
Puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

Nämmen Maja då,står och tar sif emellan benen :O

Vi är tokiga och jag älskar de !

2009-09-20 | 14:02:08
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback