okej ?


(Ja, jag är lite galen ibland!)

OH, kom nyss in. Eller ja för 30 min sen (A)
Var ut med Tove ett tag,satt oss nere vid skolan och
prata och toka oss .
Nu, gör jag ingenting, och ska inte göra något specielt.
Sova snart!

Imorgon är det fredag, vilken är häääääärligt !
Efter skolan blir det träna,träna, träna med pappa.
Lördag blir de chilla,chilla,chilla.
Söndag blir det UPPSALA med mamma o tove? ( hoppas ja )

Hur ser eran helg ut ?
tell me!


åh, den är så underbar!
Tycker Lasse gör den bättre , åh vad jag älskar den!


Vi hörs imorgon,
puss !
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

om jag skaffar fram pengar så ;)

2009-09-17 | 22:11:41
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback