Movie and candy with tove...

yes, jag och Tove åkte upp till affären
och hyrde film (my best friend's girl) och köpte godis(bara jag som åt, tove har godisförbud ) 
Filmen var konstig, inte alls så bra som vi trodde.
Vi har alltid sån otur att välja dåliga filmer, undra varför? haha.
Godiset smakade gott i alla fall, tur det!

Nu hade vi tänkt gå ut en sväng , men så blev det inte.
Det regnar, ush . Jag blir deppig..
Men ja? Har apsolut ingenting mer att skriva om,
ge mig lite tips på vad jag kan skriva om, något ni vill veta? vad som helst.
ah, nu ska jag sitta och ta det lungt, fixa lite nya låtar på min mp3 !
Dom här ska va med!
Bästa låtarna just nu, enligt mig!




vi hörs,
puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

låtarna är superduper bra :D

2009-09-06 | 19:48:52
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback